LUCKORUS

Vad tjejorna håller på med är det nog ingen som vet. Men söta är dom.

Att stå och skrika på varandra utomhus på en scen i en park när massvis med människor gick förbi var en upplevelse. Fast en kul sådan. Vi övade till vår teaterförställning om det var någon som blev lite förvirrad där. Det var dock inte så somrigt och varmt som det ser ut att vara, utan det blev rätt så iskallt efter ett tag. Så vi tog skydd inne på donken, men det var trevligt i alla fall och nu är jag inne i värmen igen.

ps. lyckoruset inför peace and love finns kvar. Jag kommer nog klara mig ett bra tag bara med tanken på att jag har en biljett! pusssss


Kommentarer
Postat av: FANONYM

oj vad mysigt det såg ut haha!

PEACE AND LOVE <3

2010-05-11 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0