THAT'S ALL THERE IS

Remember me – den bästa film jag sett på länge. Eller kanske någonsin. Visst är robert pattinson kanske otroligt överskattad men man kan ju inte säga att han inte är underbar, och speciellt inte i denna filmen. Jag satt i biosalongen och grät och skakade samtidigt som mitt hjärta slog sisådär 5000 slag i minuten. Okej jag kanske överdrivet lite, men filmen var väldigt väldigt bra. Att jag ska se den på bio igen har jag och emma redan spikat! Kan inte säga så mycket mer än att jag helt enkelt älskar den!

Killen är underbar. Remember me är underbar. Allt annat är lögn.


Kommentarer
Postat av: Nelson

Den enda sanningen!

2010-04-24 @ 10:54:29
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0